Поняття алгоритму. Виконавець алгоритму.
Побудова середини відрізка
Завдання. Виконай побудову середини відрізка за допомогою циркуля й лінійки.
Нехай виконавець Кресляр уміє: зображати точку, ставити вістря циркуля в точку, розхиляти циркуль до точки, будувати коло за допомогою циркуля, креслити відрізок від однієї точки до іншої, проводити пряму через дві точки, позначати точки перетину фігур.
- Перевір, чи можеш ти виконати дії, які входять до системи команд заданого виконавця.
- Виконай такий алгоритм:
1) Зобразити дві точки А і В. Накреслити відрізок АВ.
2) Поставити вістря циркуля в точку А.
3) Розхилити циркуль до точки В.
4) Побудувати коло.
5) Поставити вістря циркуля в точку В.
6) Побудувати коло.
7) Позначити точки перетину кіл Q і Р.
8) Провести пряму QP.
9) Позначити точку О – точку перетину прямої QP та відрізка АВ.
- Перевір, чи можна замість креслярських інструментів використати Інструменти побудови графічного редактора Paint ( або іншого графічного редактора) і виконати алгоритм побудови малюнка не в робочому зошиті, а на полотні графічного редактора. Як при цьому може змінитися система команд виконавця і сам алгоритм?
Written by bitclub
Залишити коментар