Just another WordPress.com site

Поняття алгоритму. Виконавець алгоритму.

Побудова середини відрізка

Завдання. Виконай побудову середини відрізка за допомогою циркуля й лінійки.

 

Нехай виконавець Кресляр уміє: зображати точку, ставити вістря циркуля в точку, розхиляти циркуль до точки, будувати коло за допомогою циркуля, креслити відрізок від однієї точки до іншої, проводити пряму через дві точки, позначати точки перетину фігур.

 

  1. Перевір, чи можеш ти виконати дії, які входять до системи команд заданого виконавця.
  2. Виконай такий алгоритм:

1)    Зобразити дві точки А і В. Накреслити відрізок АВ.

2)    Поставити вістря циркуля в точку А.

3)    Розхилити циркуль до точки В.

4)    Побудувати коло.

5)    Поставити вістря циркуля в точку В.

6)    Побудувати коло.

7)    Позначити точки перетину кіл Q і Р.

8)    Провести пряму QP.

9)    Позначити точку О – точку перетину прямої QP та відрізка АВ.

  1. Перевір, чи можна замість креслярських інструментів використати Інструменти побудови графічного редактора Paint ( або іншого графічного редактора) і виконати алгоритм побудови малюнка не в робочому зошиті, а на полотні графічного редактора. Як при цьому може змінитися система команд виконавця і сам алгоритм?

na_urok_ponyattya_algorutmu-300x196

Залишити коментар